Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

Persoane interesate

duminică, 12 iulie 2009

Crema de zahar ars





Am avut asa o pofta de crema de zahar ars 8->....si nu m-am putut abtine si mi-am facut singurica cu putin lapte si cateva oua,e foarte buna si fina...si daca n-ar fi fost mama acasa as fi bagat-o la frigider cu niste inghetata peste ea.:x...si dupa,papata,anyway e buna si fara ;)
Ingrediente:
  • 1 litru lapte
  • 8 oua
  • 250 gr zahar
  • zahar vanilat
  • esente
Mod de preparare:
Se pun 50 gr de zahar in cratita la foc mic. Cand incepe sa se topeasca se intoarce cratita astfel incat zaharul ars sa acopere uniform peretii cratitei. Se lasa sa se raceasca.
Se amesteca cu mixerul ouale, laptele, restul de zaharul, vanilia,esentele si se pun in cratita peste zaharul ars. Se da la cuptor la foc mediu 30–40 de minute, pana se intareste. Se serveste rece, de la frigider,e buna si cu frisca :>

3 comentarii:

ANCA spunea...

BUNA CARMEN :0 CE MAI FACI TU ?? AM VENIT S ATE VIZITEZ SI AM GASIT CREM ACEASTA DE ZAHAR ARS SI CE SA ZIC :) E FF BUNA SI MIE IMI PLACE FFFFF MULT SI RECE D ELA FRIGIDER MANAC SI 2 ZILE :)
NU POT SA MI MODIFIC BLOGUL AM INCERCAT SI .... DAR AM PUS POZE MAI MARI SI NU POT S AMA OCUP ASA MULT DE EL CA CU 2 COPILASI MICUTI NU PREA AM TIMP :) DA CU TIMPUL O SA PUN MAI MULTE RETETE ..MERSI PT VIZITA SCUMPA PA

ANCA spunea...

scuze pentru nume :( AMALIA scuze zcuze

mam mai uitat pe la late bloguri si mia rams numele :) sacuze

ANCA spunea...

buna :) cand ai timp sa mergi sa ridici un premiu de la mine pe blog :) te pup