Faceţi căutări pe acest blog

Se încarcă...

Persoane interesate

marți, 27 aprilie 2010

Biscuiti cu cacao




Sunt niste biscuiteii foarte buni,nu foarte dulci,cu un interior destul de pufos si cu o coaja usor crocanta.
Ca sa nu mai spun ca a fost o placere sa-i fac,mai ales ca micutza mea sora m-a ajutat sa-i decupez.
Apoi am putut sa o privesc cu incantare cum musca cu placere din capul primei zebre coapte.
Eu am folosit si putin bicarbonat la aluat,de aceea s-au umflat asa de tare,dar daca vreti sa iasa niste biscuiti cu cacao crocanti si nu foarte umflati,va sugerez sa inlocuiti smantana cu 100 gr de unt frecat spuma si sa sariti peste partea cu bicarbonatul,eu i-am pregatit si in varianta asta si ies asemanatori cu biscuitii pe care ii mancam eu cand eram mica si semanau cu b. "piknik".
AI NEVOIE DE:
100 gr iaurt,smantana sau unt frecat spuma
80 gr zahar pudra
1 ou
180 gr faina
2 linguri cacao,coaja rasa de la o lamaie
un varf de cutit cu bicarbonat(optional)


Se amesteca faina cu cacaoa si bicarbonatul,coaja de lamaie si zaharul.

Oul se bate bine si se toarna peste amestecul uscat,

se incepe framantatul ajutandu-ne de o furculita,adaugam si iaurtul

si framantam bine aluatul,

apoi intindem o foaie groasa de 4-5 cm grosime si decupam biscuitii cu diverse forme.


Ii coacem pret de 10 min,in cuptorul incins,intr-o tava neunsa.Serveste cu zahar pudra,lapte sau ciocolata calda.

7 comentarii:

Reka spunea...

imi plac aceste animale :-)))).o sa incerc si eu acesti biscuiti cu fetele.

alison spunea...

chiar ,ce forme dragute ai,super biscuiteii!

Micul spunea...

Foarte draguti biscuitii.Felicitari micutei care te-a ajutat.
Doua premii la mine pe blog pentru tine.
O zi frumoasa sa ai.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Simpatici de tot!

julia spunea...

Ce biscuiti draguti si deliciosi!

Liana10 spunea...

Faini de tot biscuitii! De unde ai formele, ca as vrea sa-i fac si eu lui Tudor si nu gasesc forme haioase niciunde...doar cele clasice. Merci!

cccris spunea...

Am si eu animalutele astea, merg mai bine cu biscuiti care nu cresc, sa se pastreze forma clara, oricum arata delicios.