Frigarui de pui marinate



Trebuie sa recunosc ca aceasta este singura reteta de frigarui pe care am incercat-o, suna un pic aiurea, pentru ca exista o multitudine de combinatii savuroase pe care le-am putea combina , o multime de arome si stiluri, dar eu am fost super multumita de parfumul pe care il imprumuta carnita de la condimentele folosite si de cat de fragede rezulta in final si sunt atat de usor de preparat.Va spun sincer, ca daca sosul nu ar fi  patruns peste noapte in carne, as fi fost extrem de tentata sa-l pap asa gol cu lingurita.
Asadar, va prezint mai jos, reteta  mea de frigarui din carne de pui cu legume, super fragede, usor picante si aromate:





Frigarui din piept de pui cu legume, 
super fragede, marinate in sos de iaurt si lamaie












Ingrediente 
portii-5

Pt marinat

2 piepti de pui
 400 gr iaurt gras
100 ml ulei
o lingurita boia iute
o lingurita boia dulce
o lingurita piper alb macinat
o lingurita rozmarin
o lingurita maghiran
o lingurita usturoi granulat
o lingurita oregano
o lingurita sare
zeama unei jumatati de lamaie 
coaja rasa de lamaie
Pt frigarui

2 cepe taiate in bucati mari
ardei gras verde si rosu, taiate in cuburi mari
dovlecei tineri, taiati in felii de 1 cm grosime
rosii cherry 



Pieptul de pui se dezoseaza  si se portioneaza in bucati potrivite, de preferinta cuburi.
Iaurtul se mixeaza bine cu uleiul, zeama de lamaie si condimentele, coaja de lamaie.
Se pun bucatile de carne in sos, se acopera cu o folie alimentara si se aseaza in frigider, unde trebuiesc tinute la marinat cel putin 3 ore.




Mie imi place sa tin carnea in frigider peste noapte.
Frigaruile le asamblez asa: carne, leguma,carne,leguma,carne,leguma,



pana ce se umple batul de frigaruie.Le tin pe gratarul incins si uns cu grasime pana ce se s-au facut frumoase si apetisante, fara sa se arda.
Se servesc cu paine prajita pe gratar, salate, orez sau diverse alte garnituri.
Cele din au fost servite cu salata de cruditati si crochete de cartofi.

Comentarii

Adnia a spus…
mi-ai dat idee ce sa stabilesc maine pt masa familiei. multumesc!
Adina a spus…
Sunt foarte atrgatoare,ademenitoare si gustoase!;)
Hai,la salvate cu voi !;)

Postări populare