Biscuiti cu ovaz si mere-provocarea secreta septembrie


 
 



Am cam intarziat cu postarea aceste retete si asta pentru ca abia ieri am reusit sa o pregatesc.Trebuie sa recunosc ca, inca de cand mi-a fost repartizat blogul lui Judy, am ochit o cu totul alta reteta, este vorba despre vestitul cozonac rosenkranz, arata atat de bine si de mult poftesc la un cozonac de casa proaspat, dar de...nu intotdeauna reusesti sa faci tot ce-ti propui.
Cum nu puteam rata de la provocarea acestei luni si nici nu ma lasa inima sa dezamagesc pe nimeni si plus ca trebuia sa pregatesc si ceva pentru pachetelul micutei domisoare ce abia a inceput clasa a I-a, am ales o reteta mult mai simpla, mai rapida si potrivita pentru rontait dimineata, biscuitii cu ovaz, mere si stafide.
Sunt buni, au fructe, cereale, sunt crocanti la exterior si pufosi in interior, merita sa-i incercati si sper sa si vizitati blogul " Sarea in bucate" , pentru ca veti gasi o multime de retete potrivite pentru orice ocazie!




Fursecuri cu ovaz si fructe/Apple-Raisins oatmeal cookies








230 gr unt
1 cana zahar, de preferinta brun
2 oua
o esenta vanilie
1 si 3/4 cana faina
1 si 1/2 lingurita scortisoara
1 lingurita bicarbonat
1/2 lingurita sare
3 cani fulgi de ovaz
1 cana cubulete foarte mici de mar( un mar)
2/3 cana stafide( 50 gr)

Se incalzeste cuptorul.
Untul aflat la temperatura camerei se spumeaza foarte bine impreuna cu zaharul.


Se adauga ouale si vanilia.

 
Apoi faina care a fost amestecata in prealabil cu scortisoara, sarea si bicarbonatul.

 
Se amesteca cu o lingura de lemn.Amestecati in compozitie ovazul, merele si stafidele.

 

Se pun gramajoare de aluat intr-o tava  tapetata cu hartie de copt.Gramajoarele se formeaza cu o lingura de inghetata care se trece de fiecare data prin apa rece, se aplatizeaza foarte putin gramajoarele cu dosul lingurii.

Se coc 10-13 min, pana devin usor maronii.Se racesc complet si se pastreaza intr-o cutie inchisa ermetic. Sunt foarte bune cu laptic sau ceai!

Comentarii

maria mihalache a spus…
Ador " rontaielile" cu ovaz.
Seara frumoasa!
Sarea in bucate a spus…
Ma bucur ca au placut:) mersi frumos!
Craita a spus…
@ Maria si mie imi plac preparatele cu ovaz, sunt si sanatoase si incerc sa le introduc cat mai des in alimentatia noastra
Craita a spus…
@Judy au fost tare bune, foarte apreciate, am facut o tava si jumatate si au disparut imediat, noroc ca am pastrat cateva pentru pachetel, multumim pt reteta!
Unknown a spus…
Cred ca sunt deliciosi, si eu fac mereu biscuiti de casa. Musai sa incerc si varianta asta ;)
Gabriela a spus…
Am venit sa caut biscuitii tai cu mere. Sunt aproape la fel ca cei incercati de mine, cu ceva mai mult ovaz, mai putin zahar si fara nuci. Bune ambele variante!

Postări populare