Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

Persoane interesate

miercuri, 6 februarie 2013

Pui inabusit la ceaun cu saramura de rosii





Bineinteles ca nu am avut ceaun, nu am, dar mi-as dori tare mult unul, si daca il voi capata, sa am destula inspiratie si timp ca sa gatesc cat mai multe retete in el  desigur, in aer liber.
Reteta o stiu dintr-o carte foarte veche, patata de timp  si de degete, pe care o am de la bunica mea.
In ea se gasesc tot felul de retete vechi, simple  si delicioase, cum numai bunicii nostri stiau sa faca. Originalul se face cu pui, cea de fata e prestata cu gasca, o carne tare buna, care, daca aveti ocazia, va rog sa n-o ocoliti!


Pasare in saramura
5 portii







carne de pui-2,5 kg
ulei
rosii conservate -800 gr
piper-2 gr
zahar-20 gr
usturoi-50 gr
ardei iute-1 buc
sare

Puiul curatat si portionat se pune la inabusit intr-un ceaun cu o ceasca de ulei.


Dupa ce s-a rumenit, se scoate pe un platou, iar in grasimea ramasa se adauga rosiile si se lasa sa fiarba 10 min. Peste ele se toarna, amestacandu-se bine, piperul, zaharul, ardeiul iute, usturoiul pisat. Dupa ce da un clocot, se adauga puiuSe serveste cu mamaliguta, vin rosu sau tuica:)

7 comentarii:

Kyra spunea...

Delicios!

Adriana spunea...

Eu am ceaun şi sigur am să-l încerc cu această reţetă !
Bun, bun!

Paula Gafitescu spunea...

Ce mancare delicioasa, si eu am ceaun ;)

Craita spunea...

Bine ca aveti fetelor, nu-i asa ca ar fi o reteta numa' buna de incercat? Daca da, sper sa va placa!

Haplea spunea...

Foarte bine arata!

Craita spunea...

Si este ata de gustoasa, mai ales daca iti place mancarea romaneasca!

Anonim spunea...

[color=#b4a742]Привет всем! Хочу поделиться своими впечатлениями! Всё действительно есть в России[/color][url=http://decormet.ru/] удивительные умельцы, весьма нравиться знакомиться с приятными людьми.[/url][color=#b4a742] всякому советую обратится к ним.[/color]