Salata de boeuf






Acum,daca tot se numeste salata de boeuf, poate veti fi dornici/e sa adaugati in ea si putina carne de vita fiarta,sau de ce nu,de pui. In orice caz,aceasta salata frantuzeasca a prins foarte bine la romani,devenind o salata specifica sarbatorilor de iarna autentice.Anul acesta,salata noastra a fost pregatita de trupa celor 3 magnifice(punks,watson & goldie) si ornata tot cu ajutorul lor. Imi pare rau ca public retetele pe care le-am pregatit de Revelion abia acum,dar acum am facut rost de poze..so...sa vedem de ce avem nevoie pentru reteta: (cantitatile sunt sugestive,depinde de cata salata vreti sa faceti si bineinteles,legumele trebuie sa fie in proportii egale,adica 1/2 cartofi & 1/2 din compozitie, celelalte legume)

-Cartofi
-mix de legume(morcovi,mazare,telina,radacina de patrunjel,eu personal folosesc doar mazare si morcovi)
-3-4 castravaveti/gogosari murati
-maioneza
-1-2 oua fierte tare
-rondele de maslina

Se fierb legumele(mazarea se fierbe separat) si se toaca marunt,se adauga castraveti taiati cubulete mici si se pastreaza unul pentru decor.
In compozitie se pot adauga oua fierte taiate cuburi si/sau carne fiarta.
Se amesteca,se adauga maioneza,sare si se amesteca din nou,cu grija sa nu se sfarame legumele.
Se aseaza pe un platou si se orneaza cu maioneza,oua,rondele de maslina si feliute de castravete si gogosar.
Si daca tot am postat aceasta reteta,incepand cu acest an o sa adaug imagini cu diferitele salate de boeuf pe care le voi pregati,deci veti avea astfel destule idei de decorare a salatei de boeuf:

Salata pe care am pregatit-o pt masa de revelion in care sarbatoream "sosirea" anului 2011:


Comentarii

diamond a spus…
imi place cum ai decorat!:D si eu mai a retete de postat de la craciun si rev!:D
Momo a spus…
vazind decorul,baietelul meu a sarit:mami ,sa facem si noi asa,om de zapada si bradut!foarte reusite,weekend placut!
kity a spus…
arata delicios felicitari!
Doinitza`s cakes a spus…
ce simpatice sunt ornate,bravo

Postări populare