Cornuri de brutar-reteta de post




Reteta preluata de de la Laura l.
( Eu am folosit cantitati duble pentru ca de fiecare data cand fac aceste cornuri,dispar ca prin minune)
Puteti inlocui galbenusul cu putina miere topita si atunci veti obtine niste croissante absolut delicioase de care va veti putea bucura si in timpul postului.

I:
300 ml apa calduta
500 de grame de faina
4 linguri de supa pline cu ulei
1 lingura cu zahar
1 lingurita de sare
1 lingura rasa de drojdie granulata (sau un cub de 25 grame drojdie proaspata)
ulei pentru uns
sare grunjoasa pentru presarat
putina miere topita sau un sirop facut din apa rece+putin zahar,daca nu tineti post folositi galbenus (sau ou) pentru deasupra


MDP:
Drojdia si zaharul se amesteca si se dilueaza cu putina apa calduta (din totalul de 300 ml), apoi se framanata cu toate ingredientele.
Aluatul gata preparat,

se pune la crescut intr-un loc caldut ferit de curent.
Odata aluatul crescut,


se aprinde cuptorul la 180 de grade.
Aluatul se azvarle pe planul de lucru uns cu ulei, apoi se imparte in 8 pana la 12 mingiute cat mai egale.

Fiecare mingiuta se aplatizeaza cu palma,

se unge cu ulei pe toata suprafata, se ruleaza,apoi se rasuceste si se innoada.


Se tine cont de ordinea in care s-a facut ultima operatie, prima innodata va fi prima care trece la urmatoarea operatie.

Fiecare fasie innodata se aplatizeaza cu sucitorul, in forma elipsoidala, mai lata la una dintre extremitati.

Se ruleaza cornurile,

se aseaza in tava acoperita cu hartie de copt,se ung cu ou si se presara cu ce doriti(sare,cimbru,cascaval,mac,susan),


se dau la cuptorul preincins pentru 20-25 de minute.

Comentarii

Goldie,ce bunatate!!!!!Arata super bine!!!!
Felicitari!!!!
Momo a spus…
absolut delicioase,craito!
Micul a spus…
Superbe ti-au iesit.Musai sa incerc si eu reteta.
O zi faina sa ai.
MONONOKE KITCHEN a spus…
Arata grasute si apetisante!
Anca a spus…
ff faini ti-au iesit o sa ocerc si eu reteta ta curand :)
ai un premiu la mine pe blogdaca ai palcere sa vi sa-l ridici
Elena Toma a spus…
Minunate cornurile astea! La tine m-am prins mai bine care este ideea cu formarea melcului si apoi intinderea aluatului si umplerea cornurilor. Foarte apetisante si foarte pufoase! O duminica frumoasa in continuare!
Anonim a spus…
Super reteta de cornuri,merge de minune reteta de pleskavita facuta langa ea.Ms Mult!!!Am incervato si este minunata...
Craita a spus…
Felicitari!Ma bucur mult ca ti-au iesit si familiei mele ii place aceste cornuri foarte mult si le mananca cu orice!(si dulce si sarat)
Anonim a spus…
multumesc acum am facut ,am un regim alimentar fara carne,oua lapte si prajit nimic,au iesit super,Craita mrss,mai pune retete care am eu voie,nu stiu sa imi pun numele aici,ma numesc Marinela Lutai am cont pe facebok,sper sa pot posta com asta

Postări populare