Friptura tocata berlineza



For the english version,please scroll down!

Nu stiu cum sunt altii,dar eu nu raman niciodata in pana de idei.Atate bloguri culinare urmaresc,atatea reviste de gen si carti detin,atata informatie am asimilat in timp,in cat nu stiu ce bucate sa pregatesc mai intai.E greu sa decid,dar saptamana trecuta a venit randul acestei rulade(sau friptura,asa era denumirea ei originala) pe care am servit-o alaturi de niste cartofi copti in cuptor,niste cartofi speciali,pe care ii fac a nu stiu cata oara(reteta am descoperit-o in rev.Good food).
Ing:
1 ceapa-1 onion
2 oua-2 eggs
2 linguri pesmet-2 tablespoons bread crumbs
500 gr carne tocata(eu am folosit de porc,dar data viitoare sa folosesc vita sau pui)-500 gr minced beef or pork or chicken


Amesteci carne cu ceapa tocata marunt,ouale,piper,sare si pesmet.
Mix the meat with the chopped onion,the eggs,pepper,salt and the bread crumbs.


Omogenizezi bine compozitia si o modelezi o rulada alungita .
Stir well and then shape the meat into a long roll.
Invelesti carnea in folie de aluminiu,iar apoi o transferi intr-un vas in care ai pus apa fierbinte,bagi vasul in cuptorul incins,.
Cover the meat with aluminium foil ,and then place it in a baking pan,in which you previously added hot water,put the pan in the preheated oven for 45 min.


In primele 25 de minute se tine carnea la o temperatura de 200 grade,apoi se scoate folia si se mai lasa in cuptor,la o temp.medie pentru inca 20 min,daca in vas a mai ramas apa,aceasta se scurge,iar in loc,adaugam cateva picaturi de ulei.
In the first 25 min keep the meat covered with the foil,but then unwrap it and let the meat stay for another 20 min in the oven,if in the pan remained water after the 25 min passed away,you will have to drain it out and replace it with a few drops of oil .
That is all,enjoy!

Gata!


Comentarii

dana a spus…
initial am crezut ca-i umpluta! si eu fac una similara care are mare trecere la fetita mea. imi place sa combin porc si vita, si uneori chiar pun branza in mijloc. ceapa o calesc intai, altfel nu ne place textura. suntem printese, am pomenit? spor la invatat!
Miodrag Surac a spus…
Astai deja specialitate, arata foarte bine...
José Manuel a spus…
Estupenda receta. Saludos
maria mihalache a spus…
Excelent arata.........felicitari!
geta a spus…
tare m-as baga si eu la o bucatica...
Gabriela a spus…
arata super bine si tare pofticioasa!complimenti!pupici!
pansy a spus…
ce bine arata! apetisanta reteta!
Liana10 a spus…
Si cu piept de pui iese o friptura, astaaa rulada...aurii cartofi ;-)
felis a spus…
Craita.. foarte bine arata... felicitari...
FLIK-FLAK a spus…
Cum faci cartofii in schimb???
Craita a spus…
Buna Lavinia,o sa postez reteta in curand,o sa-mi fac ceva timp liber si am sa ma ocup si de ea
Unknown a spus…
Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro
Anonim a spus…
super tare reteta tineo tot asa ai retete minunate

Postări populare