Clatite cu sunca si cascaval




Cautand retete gustoase si rapide pentru micul dejun,am ajuns pe blogul lui EDITH, unde am descoperit aceste pancakes super pufoase si bune rau.Mi-au placut mult,s-au facut rapid si s-au terminat si mai rapid,am urmat reteta intocmai si am obtinut fix 7 clatite medii ca marime.

Clatite sarate pentru micul dejun cu sunca si cascaval




3 oua

115 g faina

1 lgt praf de copt

140 ml lapte

100 g sunca presata

80-100 g cascaval

sare, piper


Se freaca bine galbenusurile cu sare si piper.

Se cerne faina impreuna cu praful de copt

Se adauga alternativ peste galbenusuri,laptele si faina si se amesteca pana ce se omogenizeaza compozitia, se adauga si albusurile batute spuma tare.La final, inglobam sunca si cascavalul razuit.

Se coc intr-o tigaie de teflon,unsa cu ulei.Se toarna un polonic mic de compozitie in tigaia incinsa(ne folosim de dosul polonicului ca sa intindem compozitia) si se asteapta sa apara bule mari la suprafata,se intorc pe cealalta parte.

Se servesc presarate cu cascaval,calde sau reci, simple sau cu iaurt.




Comentarii

felis a spus…
Cam greu la ficatul meu... dar tot as manca!... AI un preiu la mine pe blog!
Lia Maria Grozi a spus…
Waw! o clatita de persoana :) sigur te saturi hi,hi. Consistente si bune!
pupici
Liana10 a spus…
Te astept la primul nostru concurs, "Ce-ti pofteste inima!", cu ocazia implinirii a 3 ani de blog! Avem 3 premii pt. 3 castigatori, of course ;-) Detalii pe blog:
http://pemasadinbucatarie.blogspot.com/2012/02/concurs-ce-ti-pofteste-inima.html
langmina a spus…
Foarte bun!Imi place!
Bonjour a spus…
Suna si arata del;iciosssssssss!

Postări populare