Shaorma de casa




Ingrediente:







-piept de pui
- maioneza pregatita dintr-un galbenus fiert si unul crud
-cartofi prajiti
-salata de varza tocata foarte fin
-sos de iaurt
-ketchup
-boia de ardei dulce
-castraveti murati
un pachet de lipii gata facute
2-3 catei de usturoi,marar


MDP:

Pieptul de pui se asezoneaza cu diverse condimente,se sareaza usor si se pune intr-o tigaie rotunda,special facuta pentru gratar(asa puiul iese foarte fraged).
Daca nu aveti o asemenea tigaie,frigeti puiul pe gratarul obisnuit sau tineti-l intru-un sos de iaurt timp de 12 ore dupa care il puteti praji.
Pregatiti maioneza ca aici.
Prajiti cartofii,pentru sosul de iaurt folositi un iaurt gras,cremos,de ex.tnuva.
In iaurt adaugati un praf de sare,cateii de usturoi zdrobiti si putin marar tocat fin
Pregatiti salata de varza.
Incalziti lipia usor,tinand-o cateva sec pe ochiul de la aragaz.
Ungeti-o cu un strat de maioneza,

presarati cartofii,ketchup-ul,

carnea,salata de varza,boia,

sos de iaurt si castraveti tocati marunt.

Strangeti lipia si serviti imediat.
Pofta mare!

Comentarii

Anca a spus…
ce delicioss!!!!
denisia a spus…
Ce bine arată! e 5 dimineaţa şi nu aş refuza aşa ceva...
si noua be place shaworma...mai ales ce-a facuta in casa...a ta arata nemaipomenit:)ce pofta mi-ai facut
fimere a spus…
ça parait délicieus et très tentant, j'adore
bonne soirée
Micul a spus…
Craita, ce frumos nume ai.iti multumesc pentru vizita si-ti doresc o zi minunata.

Shaorma ta e foarte apetisanta.
Anonim a spus…
Felicitari pentru blog.
Daca vrei, facem schimb de linkuri.
Anonim a spus…
Te voi adauga pe blogul meu la sectiunea Bloguri culinare pentru ca ai retete super.
Momo a spus…
craita ,eu dau falafel,tu shaworma,ok?
Craita a spus…
cu cea mai mare placere Alison
Flori a spus…
Ce minunatie de shaorma ai facut! Arata tare bine!
Te pup!
Flori
Sabina a spus…
Buna, Amalia! Iti multumesc pentru vigilenta ...insa doamna din revista este chiar mama mea. E un pic mai complicat sa-ti explic ce si cum aici.
:)
Micul a spus…
Doua premii te asteapta la mine pe blog daca-ti face placere sa le ridici.
Seara faina.
Iulia a spus…
aoleu , ma omori cu zile si pe mine si pe bebele pe care il port in burtica...
nu am ce imi trebuie in casa ...dar o sa am si o sa imi fac...

felicitari pt blog !
Ahmed a spus…
Foarte buna shaorma! In sfarsit gasesc o reteta asa cum trebuie, shaorma ca la mama acasa. Oricine poate trai experienta Dristor Kebab in confortul casei lui.
Mare atentie insa cum o rulati, sa nu dati pe jos!
Si inca un sfat: sa o faceti de oaie, asa cum trebuie!

Insha'Allah!
Bebe a spus…
Fie painea cat de rea, tot mai buna e shaorma!
Anonim a spus…
M-ai innebunit cu reteta asta, trebuie neaparat sa o fac si eu.

Postări populare