Gogosi super-extra pufoase si gustoase


Si o sectiune pufoasa,servita cu dulceata de capsune facuta in casa:
Asa le fac eu si ne plac tuturor.Sunt foarte pufoase,aromate si isi pastreaza calitatile timp indelungat(2-3 zile)
Daca incercati aceasta reteta,va garantez ca o sa fiti incantati,deci puteti sa mergeti la sigur cu ea,iar daca doriti puteti injumatati cantitatile,noi suntem mari mancatori de gogosi si niciodata nu ne ajung!
Ingrediente:

1 kg faina
6 galbenusuri
500 ml lapte batut sau sana
un pumn de zahar tos
un praf de sare,35 gr drojdie proaspata
o lingura lapte dulce
un praf de sare
arome(ghimbir,cuisoare,coaja de lamaie)
50 gr unt sau untura


Se cerne si se aseaza intr-un castron incapator.Se presara peste ea zaharul si aromele.

Se bat galbenusurile cu sarea intr-un castron si se toarna in faina,se face o maia utilizand drojdia,lingura de lapte dulce,caldut si o lingurita de zahar.

Se toarna maiaua si laptele batut

peste faina si se framanta un aluat pana ce s-au incorporat toate ingredientele,apoi se incalzeste un pic untul sau untura

si se framanta aluatul din nou turnand cate putin unt peste el.Aluatul finisat:

Se lasa aluatul sa creasca timp de o ora,

apoi se infaineaza bine aluatul de lucru si se intinde o foaie cu o grosime de cativa cm,se taie gogosi cu un pahar trecut prin faina

si se mai lasa la crescut inca 15 min.Se prajesc in ulei incins

si se sevesc cu mare pofta,pudrate cu zahar sau umplute cu ce doriti.

Comentarii

Sarea in bucate a spus…
vai ce pofta mi-ai facut..sunt fan aluaturi...trebuie sa le fac cat de curand..tot evit sa fac dulce...cica dieta bla bla:))
Craita a spus…
Da,din pacate sunt niste bombe calorice,dar cine le poate rezista la cat de bune sunt,cred ca am mancat pe putin 8 gogosi asa calde si rumene...off,off 8->
Anonim a spus…
de ce nu incercati gogosi la cuptor?
Am facut eu azi si sint super bune, mai sanatoase. Am luat reteta de pe net, acum ceva timp, nu mai stiu de la cine, dar daca doriti o pun pe net.
Liana10 a spus…
Ce pufosenie de gogosi ai facut, Amalia draga. Si eu sunt fan, desi le cam evit... din cauza uleiului ma cam doare stomacul...dar una de pofta tot mananc!
Reka a spus…
Superbe!!!! Mi-ai facut si mie pofta. Pe mine m-a surprins cantitatea putina de ulei in care le-ai prajit. Trebuie sa incerc si eu. Pana acum le puneam in cel putin 750ml de ulei. O duminica frumoasa iti doresc :-)))).
Momo a spus…
ce frumoase si pufoase,la tine vin dupa reteta de vreau gogosi,ca eu nu am facut niciodata,ma crezi?
Mari a spus…
Foarte bune! N-am pus niciodata cuisoare, dar cu lapte batut am mai facut. Cred ca incerc si eu astazi! Mi-e pofta si n-am mai facut de mult.
Janet a spus…
De ce ma chinui asa? Abea le-am terminat !Sa ma apuc de altele?Gogosile si slanina afumata ,sint alimentele la care nu pot rezista,of,of!
O zi buna iti doresc!
fimere a spus…
très tentants ces beignets et surement délicieux, j'adore
ps: j'ai un prix pour toi sur mon blog
bonne journée
Craita a spus…
Draga Alison,te invit cu drag sa incerci reteta,sunt foarte gustoase si sunt sigura ca-ti vor reusi din prima.
@ Janet,eu nu mananc slanina,dar nici eu nu pot rezista unor gogosi rumene si calde.
Cat despre cuisoare si ghimbir,aceste condimente dau un gust deosebit aluatului...
Tania a spus…
They look so fluffy, I love bomboloni!
Carol a spus…
Ce pofta mi-ai facut! Arata de nota 10..... ca la bunica. Bravo
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Postări populare