Papanasi prajiti...



Acest desert este demential. Pufos, aromat, duceag, perfect echilibrat de smantana. Se face super usor si nu aveti cum sa dati gres, mie mi-a reusit din prima, si vorba aia, il fac cam de cand m-am apucat de gatit, pe cand aveam vreo 10 ani. Toata "chestia" consta in a obtine un aluat nelipicios si in a forma papanasi frumosi, atata tot! Restul tine de cat de mult va puteti abtine sa nu-i mancati singuri pe toti si eventual, daca va tine sau nu , sa va mai apucati iar de preparat si prajit inca o tura :))


Papanasi Prajiti super pufosi











Ingrediente:
500 gr branza de vaci proaspata
100 gr zahar
2 oua
1 varf lingurita bicarbonat
arome
200 gr faina
smantana
dulceata

Am pusa branza intr-un castron incapator si am aruncat peste ea vreo 2 pachete de zahar vanilat,coaja de lamaie din abundenta si cateva picaturi de esenta de rom.
Am amestecat-o cu zaharul ,2 galbenusuri,

180 gr faina si bicarbonatul stins in zeama de lamaie sau otet,dupe ce am batut bine albusurile celor doua oua,le-am pus peste compozitia de branza,am adaugat si restul de faina si am amestecat bine.
Am format 8 bilute de marimea unui pumn si 8 capacele.


Bilelor de aluat le-am format un inel in mijloc,apoi le-am aplatizat usor cu degetul.
Le-am prajit in ulei mult,incins, pret de cateva minute.


Se servesc cu smantana si dulceata.





Comentarii

Momo a spus…
wow,chiar ca rasfat!
Cristina's World a spus…
Papanasi! Mmmmmmmmmmmmmmm. Si mie imi plac :)

Ai o leapsa mica de preluat de pe blogul meu :)
Angie's Recipes a spus…
These donuts look absolutely gorgeous!
Anonim a spus…
Ma apuc chiar acum sa fac si eu!Arata superrrr!Salivez pe tastatura!
Craita a spus…
Draga anonim,sa-mi spui cum ti-au iesit:)
Pica Flori (Julie) a spus…
Wow! Am gasit si desertul...imi lasa gura apa!
Super retete ai pe aici! :)

Postări populare