Faceţi căutări pe acest blog

Se încarcă...

Persoane interesate

marți, 17 noiembrie 2009

Papanasi prajiti...



Acest desert este demential. Pufos, aromat, duceag, perfect echilibrat de smantana. Se face super usor si nu aveti cum sa dati gres, mie mi-a reusit din prima, si vorba aia, il fac cam de cand m-am apucat de gatit, pe cand aveam vreo 10 ani. Toata "chestia" consta in a obtine un aluat nelipicios si in a forma papanasi frumosi, atata tot! Restul tine de cat de mult va puteti abtine sa nu-i mancati singuri pe toti si eventual, daca va tine sau nu , sa va mai apucati iar de preparat si prajit inca o tura :))


Papanasi Prajiti super pufosi











Ingrediente:
500 gr branza de vaci proaspata
100 gr zahar
2 oua
1 varf lingurita bicarbonat
arome
200 gr faina
smantana
dulceata

Am pusa branza intr-un castron incapator si am aruncat peste ea vreo 2 pachete de zahar vanilat,coaja de lamaie din abundenta si cateva picaturi de esenta de rom.
Am amestecat-o cu zaharul ,2 galbenusuri,

180 gr faina si bicarbonatul stins in zeama de lamaie sau otet,dupe ce am batut bine albusurile celor doua oua,le-am pus peste compozitia de branza,am adaugat si restul de faina si am amestecat bine.
Am format 8 bilute de marimea unui pumn si 8 capacele.


Bilelor de aluat le-am format un inel in mijloc,apoi le-am aplatizat usor cu degetul.
Le-am prajit in ulei mult,incins, pret de cateva minute.


Se servesc cu smantana si dulceata.





6 comentarii:

alison spunea...

wow,chiar ca rasfat!

Cristina spunea...

Papanasi! Mmmmmmmmmmmmmmm. Si mie imi plac :)

Ai o leapsa mica de preluat de pe blogul meu :)

Angie's Recipes spunea...

These donuts look absolutely gorgeous!

Anonim spunea...

Ma apuc chiar acum sa fac si eu!Arata superrrr!Salivez pe tastatura!

Goldielocks spunea...

Draga anonim,sa-mi spui cum ti-au iesit:)

Pica Flori (Julie) spunea...

Wow! Am gasit si desertul...imi lasa gura apa!
Super retete ai pe aici! :)