Chec cu dovleac ras si stafide




Daca va plac genul acesta de dulciuri,o sa adorati cu siguranta si aceasta "painica" de dovleac,ohh it's so moist and spicy...Dovleac,ghimbir,scortisoara,nucsoara,stafide si nuca prajita,perfect!

Reteta initiala prevedea ca aluatul sa fie indulcit folosind o pasta de curmale(curmale pasate in robot),dar eu le-am inlocuit cu o cescuta mica de zahar,nu am vrut ca prajitura mea sa fie prea dulce,pentru ca a fost destinata sa fie servita langa o ceasca de ceai,care ceai,ar fi fost si el indulcit si aromat...deci,cam atat.Merita incercata reteta,mai ales ca avem parte de multi dovleci prin piata:)
Reteta am preluat-o de aici
For the english version,please scroll down!



Fresh grated pumpkin bread with raisins


Ingrediente-Ingredients
(eu am facut cantitati duble)
1 1/2 cups faina-flour
1/2 lingurita sare-1/2 teaspoon salt
1/2 lingurita bicarbonat-1/2 teaspoon baking soda
1/2 lingurita praf de copt- 1/2 teaspoon baking powder
1/2 lingurita scortisoara,ghimbir,nucsoara-1/2 teaspoon cinnamon,ginger and nutmeg
1 cup zahar-1 cup sugar
3/4 cup iaurt natural-3/4 cup yogurt
1 ou-one egg
1/4 cup ulei-1/4 cup oil
3/4 dovleac proaspat ras-3/4 cup fresh grated pumpkin
1/4 cup stafide-1/4 cup raisins

Intr-un bol amestecati toate ingredientele uscate:sarea,praful de copt,bicarbonatul,faina si mirodeniile.
In a large bowl, sift together flour, salt, baking powder, baking soda and cinnamon.
Intr-un alt bol bateti bine oul,apoi amestecati-l cu iaurtul,zaharul si uleiul.
In another bowlbeat the egg then stirr it with the yogurt,sugar and oil.
Peste ingredientele umede,adaugati incetul cu incetul celelalte ingrediente,adaugati si stafidele si dovleacul si amestecati bine.
Pour wet ingredients onto dry ingredients and stir until just combined, gently fold in the grated pumpkin and raisins.

Se pune aluatul intr-o tava de chec unsa cu unt,apoi se pune tava in cuptorul incins pana se rumeneste frumos.Desupra,inainte de a baga tava la copt,puteti presara cateva nuci sau alune.
Transfer batter to a greased loaf tin. Bake for 45 minutes or until toothpick comes out clean.



Comentarii

Reka a spus…
Arata splendid!!!! Imi plac retetele acestia :-)))).
sara & Miki a spus…
Aceasta "painica" a ta e o prajitura in toata regula. Foarte interesant cu condimentele folosite. Tebuie sa fie foarte buna. Pup!
Gabriela a spus…
FAINA PRAJITURA,AM SA O INCERC SI EU!PUPIK SI WEEKEND PLACUT!
Ana Thomas a spus…
Craita draga,
faina painica ta spicy si aromata!Imi place!
Imi aminteste de placinta mamei cu dovleac, nuci si scortiosoara, nuscoara si muuuuulta dragoste(punea intotdeauna in mancare, zicea ea ca asa iese mai gustoasa;)

Bucuroasa foc de cunostinta virtuala!Gand bun!
felis a spus…
arata delicios...
Liana10 a spus…
Super painica! Ce cantar fain ai ;-)

Postări populare