Burgeri de post din legume si soia




Cine a zis ca daca e post nu poti manca ceva atat de bun incat sa te lingi pe degete?Ei bine eu pot sa spun cu mana pe inima ca se poate,acesti veggie burgers sunt absolut deliciosi,alor mei nu le venea sa creada ca intr-adevar sunt de POST!Si ce am observat si mi s-a parut interesant la acesti burgeri de legume,a fost faptul ca sunt extrem de consistenti,adica am mancat unul singur la masa de pranz(si doar atat)si nu am mai simtit nevoia sa mananc altceva,lucru destul de ciudat,avand in vedere faptul ca daca te duci la mek si manaci un meniu (adica burger,cartofi si suc)nu te saturi.


Reteta:

8 chifle de post-eu am avut chifle homemade pe care le-am preparat dupa reteta de aici,din 1 kg faina
________________________

pt chiftele:
  1. 200 gr soia felii
  2. 1 ceapa mare
  3. 4 cartofi mari
  4. 4 morcovi mari
  5. o capatana usturoi
  6. 4 felii de paine
  7. cimbru,patrunjel,marar,boia dulce,piper,sare
  8. 3-4 linguri faina(cantitatea de faina depinde de consistenta compozitiei)
  9. pesmet
  10. 2 linguri ulei
___________________________
ketchup
salata verde
rosii
castraveciori murati
ceapa verde

Se pune soia la fiert in 3 litri de apa,de asemenea se fierb cartofii si morcovi.
Cand s-a fiert soia se scurge bine,apoi se trece prin masina de tocat impreuna cu legumele fierte,ceapa,usturoiul,feliile de paine si condimentele,apoi se adauga si cele 2 linguri de ulei.In acest moment se verifica consistenta compozitiei,daca e prea moale se adauga 2-3 linguri faina,


daca e prea tare se adauga 1-2 linguri apa minerala.Se framanta bine.


Cu mainile ude se formeaza chiftele rotunde si semi-aplatizate care se tavalesc prin pesmet.


Se prajesc pe ambele parti in putin ulei incins la foc mic.


Chiflele se taie pe jumatate,baza se unge cu ketchup,apoi se aseaza un strat de foi de salata,se aseaza apoi chifteaua,iar ketchup,castravetele,o felie de rosie si rondele de ceapa verde,


se pune capacul si se poate servi.
Pofta mare!


Comentarii

Cooking Gallery a spus…
This looks so incredibly delicious! I need to make some hamburgers again too!
Boabe de Cafea a spus…
Uite ce idee buna! Am sa fac si eu zilele astea. :)
Arata super!
Una din cele mai misto retete pe care le-ai pus pana acum. Burgerii astia trebuie sa fie extraordinar de buni.

Iti sugerez sa incerci si o reteta de falafel, ca sa fie bine pentru toata lumea, ca...ori tinem post ori nu mai tinem, nu?
LazyMarius a spus…
Buna, Craita
Imi place noul look , e girly :)
De ultimile bunatati nu mai spun nimic , yammy.
Sa stii ca m-am tinut de promisiune , intr-un fel .
Am pus la mine si te invit :P
Irina a spus…
Si gustos, si sanatos! Arata excelent!
Doinitza`s cakes a spus…
chiar sunt de post???? tare bine arata si sunt si consistente,mersi de idee
maria mihalache a spus…
Ce idee minunata pentru o zi de post.
Alexandrina a spus…
Foarte buna ideea ta!
gaby_d a spus…
Super ideea! Arata tare apetisant.
Ai facut tare frumusel blogul. Pupici.
FLORY a spus…
Arata super bine!De gust nu mai zic.....si imi pare foarte rau de ce ti s-a intamplat!Numai bine!
Paradis a spus…
Minunata reteta.Salvat,nu tin post,doar dieta.Multumesc.

Postări populare