Pui picant cu vinete si piure de cartofi


Ce sa gateasca romanul cand n-are niciun strop de inspiratie si nici vreun supermarket prin apropiere,ca sa se poata aproviziona cu diverse?...Piure,bineinteles!Dar parca mi-a fost totusi rusine sa-l las asa in pielea goala si plus ca in debara aveam si vreo 4 vinete care se cam ofilisera si tare era pacat de ele,ca doar le culesesem tocmai din gradina bunicii.
Asa ca am curatat un kg de cartofi albi si frumosi,i-am taiat in jumatati si i-am pus la fiert in apa cu un strop de sare.

Intre timp am portionat un piept de pui de vreo 500 gr si am taiat 2 cepe.Am scos si vinetele din debara,le-am spalat coaja bine,bine si le-am taiat rondele,le-am calit putin,pana s-au inmuiat.

Intr-o tigaie am calit ceapa si peste ea am adaugat puiul sa se prajeasa.

Apoi am taiat si 3 catei de usturoi si i-am pus peste pui impreuna cu un paharut de vin,am vrut sa pun si ardei iute,dar n-am gasit pe nicaieri(oare ce sa gasesti in magazinele de cartier?!).In acest moment,am pus si vinetele deja inmuiate si am lasat sa scada vinul pana la jumatate.La sfarsit am sarat,am piperat,am pus si niste marar

si am bagat totul la cuptor pentru 15min.
Cat a stat pe foc puiul meu si vinul,am pasat cartofii,i-am innobilat cu lapte si unt,i-am condimentat si gata!
Et voila!Pui picant,un pat de piure savuros si castraveti acri...mmm un rasfat tipic romanesc :)

Comentarii

Liana10 a spus…
N-am facut niciodata pui cu vinete, dar daca zici ca e senzational, asta cred ca si din cauza vinului, atunci merita incercata reteta.
O zi faina
Janet a spus…
Daca zici ca este picant.....mai pune un tacim la masa....pentru mine!
O seara buna!
fimere a spus…
je trouve que cette proposition de saveurs excellente
surtout avec les aubergines
j'aime beaucoup
bonne journée
Liana10 a spus…
Premii frumoase te asteapta la noi pe blog.
O zi minunata!
Liana&Janet
dana a spus…
foarte interesanta reteta asta, eu in afara de salata sau o musaca acolo nu prea am vinete in repertoriu... trebuie s-o incerc, mersi!

Postări populare