Paine pufoasa cu untura si oua


Are mama o cartulie de pizza de la editura Aquila din 1999,ea nu a folosit-o niciodata,dar noroc ca am dat eu peste ea si am incercat o reteta mirifica de blat pt pizza si paine.Reteta se numeste simplu,"Aluat de paine"...(maine o sa adaug si o poza cu sectiunea)
Circa 530 kcal/portie

(Eu am folosit cantitati duble)
500 gr faina
1 pachet drojdie proaspata
1lg sare,1 lg zahar
15 gr untura porc
2 oua

1)Se pune faina intr-un castron,se adauga drojdia si untura.
1/4 l apa calduta se toarna peste compozitie,se adauga ouale,

apoi se framanta din toate acestea un aluat.

Pentru 1/2 ora se pune la dospit.
2)Se framanta inca o data si se pune iar la dospit1/2 ora.

Se pune apoi pe o planseta,se framanta din nou,apoi se intinde.
3)Se coace in cuptorul incalzit la 220 C.

Comentarii

yaya6 a spus…
ce fain ti-a iesit,felicitari,mi-ai facut pofta
Momo a spus…
super piinica!astept sectunea!
Liana10 a spus…
Titlu "m-a confuzat"...am crezut ca ai facut o umplutura cu de toate si ai bagat-o in aluat...se pare ca titlul cartii e Pizza, iar reteta ta-Painica-nu-i asa?
Sunt insomniaca...si obosita...
Revin pt. poza cu sectiunea.
Pupici
Micul a spus…
Arata tare fain painica.
Sa ai o duminica placuta.
Reka a spus…
arata tare bine !!!!

Postări populare