Spaghete cu sunca, sos de rosii si ciuperci



Aceasta este cea mai simpla si delicioasa reteta de paste cu sos de rosii pe care o cunosc si am incercat-o.
Eu mai alternez tipurile de carne si le prepar cand cu sunca de pui, cand cu kaizer, pastrama de porc, sunculita, sau chiar piept de pui..Sper sa o incercati si sa va placa .




Paste cu sos de rosii,ciuperci si masline




Ingrediente:
500 gr spaghete
300 gr sunca/pastrama/kaizer
o cutie ciuperci feliate sau 250 gr ciuperci proaspete
200 gr masline fara samburi
o cutie rosii in suc propriu, cubulete
sare, piper, oregano
cascava sau parmezan pt servit





Se taie canea fasiute si se soteaza in putin ulei incins,

se scurg ciupercile de saramura si se clatesc sau se curata si taie cele proaspete, apoi le punem si pe ele in tigaie la sotat.

Se desface conserva de rosii si se adauga in tigaie, se pun si maslinele feliate si jumatate de litru de apa si se lasa sa fiarba circa 10-15 min.La final se sareaza, pipereaza si se adauga verdeturi dupa gustul propriu, mie imi place foarte mult oregano pt paste si pizza.

Se fierb pastele al dente , se scurg si se aseaza pe o farfurie incalzita.Se toarna sosul peste ele



 si se servesc cu cascaval sau parmezan razuit.


Comentarii

http://delicii.wordpress.com/ a spus…
Cred ca totusi este un pic prea incarcata...parerea mea si sper sa nu te superi.
Pastele de obicei nu trebuie sa fie asa de incarcate cel putin asa le*am cunoscut eu. Cred ca cea mai simpla pe care o cunosc eu este cu cu sosul de rosioare proaspete si busuioc.
Nu ma intelege gresit, am vrut doar sa imi spun parerea mea.
O seara buna iti doresc.
Craita a spus…
Multumesc pentru comentariu, parerea cititorilor mei conteaza intotdeauna.Mie nu mi-au placut niciodata pastele golase , iar sosul de care spui,eu il folosesc ca baza pt pizza si paste,dar cum arata si aceasta reteta,intotdeauna adaug ceva extra.Este o chestiune de gust aici si am vrut sa arat si varianta mea.
dia a spus…
e gustoasa reteta ta!
LazyMarius a spus…
data viitoare cand fac paste , fac ca tine.
nici mie nu-mi plac pastele "golase" , lingura aia mica de sos pusa peste un platou imens de paste fierte nu ma incanta oricat de traditional ar fi ele . Respect toate retetele in sensul ca Pastele cu ton sunt cu ton , nu pot spune ca am facut Paste cu Ton si am pus merluciu... ca e altceva .
Pt mine reteta ta de paste este "Paste cu sos de rosii,ciuperci si masline a la Craita " :P
pansy a spus…
Si mie imi plac pastele mai bogate.Poate daca ar fi paste facute in casa,cu oua de casa,ar fi altceva sa le mananci doar cu sos de rosii proaspete si presarat busuioc deasupra si cred ca parmezan,ca fara eu zic ca nu se poate.Mie personal paste goale cu sos de rosii imi suna a saracie !Nu pot sa ma extaziez in fata lor.asa ca aleg pastele craitei!
Craita a spus…
Marius, Pansi, ma bucur mult ca sunteti de aceeasi parere cu mine.
Cat despre pastele facute in casa cu siguranta ca sunt o delectare pentru papilele gustative si nu au nevoie de mare lucru pentru a fi pe placul tuturor, eu insa nu m-am incumetat sa fac niciodata paste de casa, mi se pare un lucru tare com[licat sa le intinzi asa perfect si sa le tai exact5 asa cum trebuie, bunica mea insa face niste taitei si paste cu totul si cu totul speciale!
Robert a spus…
Totusi, sunt "putin" incarcate... prea multa sunca :( Incearca fara sunca, sunt mult mai gustoase si sanatoase :)

Postări populare