Provocarea secreta-crochete de cartofi


A mai trecut inca o luna  in care m-am aglomerat extraordinar de tare si care m-a facut sa plang de nervi pentru ca pana acum n-am invatat sa-mi  distibui timpul liber intr-un mod eficient.Dar degeaba ma plang, daca nu gasesc efectiv o solutie, pana una alta, a trebuit sa-mi tin fagaduinta si sa postez reteta pregatita pentru Provocarea Secreta a Amei, nu ca n-as fi prestat-o din timp, dar efectiv am uitat ca trebuie sa o si public.Am vrut sa ma destind pregatind o multime de bunatati de la Adela, si aveam in vedere niste haiose tare impanate si o rulada de carne tocata, dar am reusit pana la urma sa prepar doar aceste crochete, foarte bune de altfel, care mi-au insotit de minune frigaruile de pui marinate.
Oricum  ne-au placut, cat sunt calde sunt extrem de pufoase si cascavalul se topeste in interior, sunt bune si reci, dar parca tot calde sunt mai bune.

Crochete de cartofi







(Eu am facut portie dubla)

600 gr cartofi 
1 ou
100 gr cascaval
sare, piper
2-3 linguri faina
Pentru impanat:
50 gr pesmet
1 ou
50 gr faina
ulei


Se fierb cartofii in apa clocotita cu sare, se lasa la racit si apoi se paseaza ca pentru piure.

Se sparge oul peste cartofi, se adauga cascavalul ras,

faina,
sare si piper si eventual putin marar tocat.
Se formeaza crochete

 care se dau prin faina, ou batit si pesmet si se prajesc in ulei incins.





Comentarii

Cu siguranta sunt bune.
Sarea in bucate a spus…
buneee!!!!!!!!!!
maria mihalache a spus…
Rumene,frumoase,gustoase.
Pup si zi minunata!
Cirmicica a spus…
Mi se pare o mancare minunata! Eu as vrea si reteta garniturii cu care ai servit-o ***
Craita a spus…
Fetelor, cum am spus si in descriere, sunt extraordinar de bune , mai ales calde, noi le-am papat imediat, dar mie mi-a placut reactia tatei care, gustandu-le, m-a intrebat daca nu cumva sunt papanasi, asta pentru ca sunt foarte pufoase , am incercat sa arat asta in poza, nu stiu cat de bine se observa si cascavalul este topit in interior.
Craita a spus…
Draga Cirmicica, crochetele le-am servit alaturi de salata de cruditati cu maioneza si niste frigarui minunate din piept de pui marinat.Reteta o sa o postez cat de repede pot, promit, dar daca nu mai rezisti pana atunci please let me know si o sa ti-o scriu repede.
pansy a spus…
Mmmm! foarte bune !Nu ma mira ca n-am mai ramas nimic !
Fab Chef a spus…
Imi plac cartofiorii, imi plac crochetele - delicioasa reteta ta!
Craita a spus…
Pnsy,Fab Chef, e o reteta suoer easy si chiar destul de buna intr-adevar:)

Postări populare