Pasca cu aluat de cacao, umplutura de branza dulce si glazura de ciocolata





Desi imi place tare mult pasca traditionala cu aluat de cozonac, nu pot sa nu recunosc ca varianta aceasta este net superioara.Aluatul acesta decadent , ca de negresa , umplutura de branza aromata si stafide imbibate in rom si glazura de ciocolata de deasupra, vor forma o combinatie reusita, iar papilele d-voastra vor fi pe deplin multumite, asta bineinteles, daca sunteti devoratori de prajituri cu branza.
Noua ne-a placut mult de tot si voi face un remake pentru sarbatoarea Inaltarii Domnului, reteta am vazut-o si pe alte bloguri culinare, cu mici variatii, eu am preluat reteta din revista practic in bucatarie , unde am gasit-o sub doua denumiri: Pasca cu glazura si stafide si Pasca poloneza.



Pasca poloneza
  

Pt aluat:
 1 pahar faina
1/2 pahar zahar pudra
1 ou
100 gr margarina sau unt
 2 linguri cacao
zahar vanilat
1 pahar lapte
un plic praf de copt

 Pt umplutura
5oo gr branza de vaci
2 oua
1 pahar zahar pudra
80 gr margarina pt creme sau unt
zahar vanilat coaja rasa de lamaie si portocale
2 linguri faina
100 gr stafide inmuiate in rom sau coniac

Pt glazura:
(eu am folosit glazura de la dr oetker)
 3 linguri apa
4 linguri zahar
1 lingura cacao
1 lingura unt


Aluatul:

Freci margarina cu oul si cu zaharul , 
 
adaugi faina in care ai amestecat in prealabil cacaoa si praful de copt, zaharul vanilat si laptele.Se obtine un aluat ca de consistenta celui de chec,poate un pic mai consistent.

Umplutura:

Freci untul cu galbenusurile si cu zaharul. adaugi branza, faina si mirodeniile.La final, adaugi albusurile batute spuma si stafidele.
Ungi tava cu ulei si o tapetezi cu faina sau hartie de copt.Pui 3/4 din aluat si dai la cuptor pana se intareste( circa 10 min)
Pui si crema de branza , 
apoi restul de aluat si dai din nou la cuptor, 
 
unde trb sa stea in jur de 40 min

Glazura:

Fierbi toate ingredientele, iar cand pasca s-a racit , torni glazura si o intini cu un cutit.

Comentarii

Micul a spus…
Immm ce pofta mi-ai facut, arata tare bine.
sa ai weekend placut.
Foarte buna.Imi place ca este ciocolatoasa.
Avril a spus…
Hello! This is avril from Baking and Creating with Avril :-) you asked a question about how many grams are in 8 oz of cream cheese...I looked it up and it seems that 226.8 grams = 8 oz. I hope this helps and that you make the cake!
felis a spus…
Tare buna trebuie sa fie!!!
Emily a spus…
tare buna trebuie sa fie! Ador aceasta combinatie la blat! ;)
Te pup scumpa mea! O zi minunata!
Adnia a spus…
felicitari pt blog! te voi urmari si eu de acum, poate vei dori sa ne "cunoastem" virtual:)
Anonim a spus…
Eu am facut pasca aceasta de pasti ... e delicioasa !!!

Postări populare