Pui umplut cu ciuperci si orez



O reteta deliciosa de pui umplut,dar poate fi si mai delicios servit cu o salata de sezon sau cu un sos rece de castraveti proaspeti cu iaurt,usturoi si marar.Sunt multe feluri in care puteti umple un pui,dar eu prefer umpluturile mai light,adica umpluturi limitate la fructe,legume si cereale... totusi,carnea umpluta cu carne,nu stiu cat de bine ar prinde....Asa ca va invit la un pui umplut cu orez,ciuperci si garnitura de cartofi :)



1 pui intreg
un pahar orez
1 cutie ciuperci sau 200 gr ciuperci proaspete
1 ceapa mare
6-7 catei usturoi
50 gr pasta tomate
2 morcovi
2-3 cartofi
1 lamaie
sare,piper
boia,ulei,busuioc,piper,sare...

1)Fierbe 15 min puiul intreg in apa cu sare si un catel de usturoi zdrobit.
2)Caleste ceapa in ulei.Adauga ciupercile si orezul,
sucul de la o jumatate de lamaie si completeaza cu supa de pui.
3)Amesteca si tine pe foc pana scade bine,iar orezul este fiert.
Umple puiul cu acest amestec.
4)Freaca usturoiul ramas cu putin ulei.Adauga pasta de rosii si putina boia.Unge puiul pe toate partile cu aceasta compozitie.
5)Pune intr-o tava putin ulei,cartofii,morcovii,busuiocul,taiate dupa preferinta si jumatatea de lamaie ramasa,stropeste legumele cu un pahar de vin.Condimenteaza totul si da totul la cuptor pentru o ora si jumatate.

Comentarii

Pica Flori (Julie) a spus…
Arata tare bine puiul tau! si mie mi-e o foame... Cersesc si eu o bucata si plec in cautarea unui desert potrivit pentru o asa mancare! :)
Anca a spus…
ce bine arata yummy:)
te pup pe curand scumpa
Micul a spus…
Ce apetisant pui.Am sa incerc reteta.
Seara faina sa ai.
Craita a spus…
De-ai fi aici Julie ti-as da cu cea mai mare drag o bucatica de pui...ca tot mi-a ramas un piept intreg,ca de,noi suntem mai degraba cu cartofii si orezul,asa de mult ne-au placut imbatati in vin si lamaie,ca n-a mai ramas nici macar o felioara!
Anca a spus…
Ai un premiu si o leapsa la mine pe blog ..pupici
Nadji a spus…
Un plat délicieux.
j'aime beaucoup.
A bientôt.
Doinitza`s cakes a spus…
cat ai spus ca ai,17 ani?felicitari pt pui arata super apetisant,fetita mea are varsta ta da nu stie sa faca decat ciorbita de perisoare torturi(am sa postez odata un tort facut de ea),gulas de cartofi cu carne si de astea mai usoare,poate ca eu sunt de vina ca tot o cert ca nu pune aia sau aialata si nu prea intra in bucatarie,o descurajez probabil,prietena ei imi spune ca a mea e foarte priceputa la ea in bucatarie i da lectii ,cred ca fura de la mine idei,ca nu are rabdare sa invete
Craita a spus…
Da,Doinitza.17.

Postări populare