Pui cu porumb

O sa va indragostiti de aroma dulceaga a porumbului in combinatie cu sosul si puiul tras un pic in tigaie.Sincera sa fiu am avut ceva ezitari inainte sa incerc reteta,ma gandeam sa nu o dau in bara,dar am fost placut impresionta de "porumbul de lapte",care se comporta exceptional in sosuri,nu numai fiert sau in salate.:)

1 pui de 1,5 kg
2 cepe
8 linguri ulei
1 lingura pasta de tomate
450 boabe de porumb congelate sau din conserva
1 lingura faina
piper sare
1 lingurita zahar(optional)

Speli puiul si il portionezi.

Cureti ceapa si o tai marunt.Inabusi bucatile de carne in ulei,intorcandu-le pe ambele parti,apoi le scoti pe o farfurie.Inabusi ceapa in uleiul ramas.Cand a devenit lucioasa,stingi cu pasta de tomate

diluata in 300 ml apa si lasi sosul sa fiarba la foc mic,timp de 15 min,amestecand mereu.
Pasezi sosul.

Fierbi carnea in sos timp de 20 min.Adaugi porumbul congelat sau scurs de zeama,daca era din conserva.Lasi carnea sa mai fiarba impreuna cu porumbul cateva minute.
La sfarsit adaugi putin zahar(doar daca iti place sosul dulce,eu am renuntat la zahar,mi s-a parut suficienta dulceata porumbului)si faina dizolvata in 3 linguri apa rece.
Sarezi si condimentezi dupa gust,eu am condimentat cu curry,mi s-a parut foarte reusita combinatia si cred ar fi mers la fel de bine si cu ceva nucsoara.Mmmmmm...e bun sosul cald alaturi de rosii coapte si reci,la mine a disparut in fix 30 min:P

Sper ca v-am facut pofta!

Comentarii

Luminitanaty a spus…
pfff ce bine arata
José Manuel a spus…
Un plato estupendo, se ve totalmente delicioso. Saludos
Janet a spus…
Arata tare bine! Si eu fac dar pun si mazare ,doar cu porumb nu am incercat,ma gindesc sa nu fie prea dulce!
O zi buna!
Craita a spus…
nu Janet,e tocmai buna,doar tinde un pic spre o aroma dulceaga,imcearca si o sa fii super incantata,iti garantez:)
Anonim a spus…
ce ai folosit tu acolo nu e porumb tanar(baby corn) e doar porumb si atat. ala tanar e micuts micuts si se gaseste doar intreg:*
Mari a spus…
Arata apetisant!
maria mihalache a spus…
Oooooooo, ce bine arata .........si ce bun trebuie sa fie.
O zi buna!
Craita a spus…
Multumesc,draga Anonim pentru precizari,asa este,baby cornul este porumbul intreg si foarte tanar,ce am folosit eu,este tot un porumb tinerel,de lapte cum i se spune pe la tara,dar nu am stiut sigur cum sa-l numesc,asa ca i-am zis baby corn...o sa modific postarea ca sa nu fie nimeni confuz:)
Micul a spus…
Ce bun. N/am incercat inca, dar ma atrage.
O dupa amaiza frumoasa sa ai.
Anonim a spus…
Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Postări populare