Chiftelute pane

Va prezint un aperitiv simplu care ar da bine pe masa oricarei petreceri fancy sau nu.
Sunt de fapt si de drept,niste chiftelute simple care se trec inainte de a le praji printr-un aluat de clatite.Va poftesc cu mare drag sa le incercati,nu numai pt o petrecere,ci si la o masa obisnuita,servite cu o salata sau ca si garnitura.Noua ne plac mai mult asa,parca au ceva "extra" care ne atrage...


INGREDIENTE:


800 gr carne tocata
3 catei de usturoi
6 oua
1 cartofi mare sau 2 medii
1 felie paine
o ceapa
1 cana faina
marar,sare,piper


Fierbi cartoful in coaja si cand e gata il cureti si il pasezi.Cureti usturoiul si ceapa si le dai pe razatoare,apoi le amesteci cu carnea tocata,3 oua,cartoful ras sau pasat,painea inmuiata si stoarsa bine,sare,piper,marar.Bati ouale ramase cu faina si o cana de apa,pui marar,un praf de sare si amesteci ca sa obtii un aluat fara cocoloase,putin mai gros decat cel de clatite.Formezi apoi chiftelute foarte plate pe care le treci prin aluat si le prajesti in ulei incins.


Ca si sfat va spun sa formati chiftelutele cu mainile ude,sa le prajiti in ulei multicel,incins,dar la foc moderat,si nu uitati,formati chiftelute plate,altfel riscati sa ramana crude la mijloc.


Comentarii

Craita a spus…
:)) salut bercea,sau sa'ti zik andrei?
Bercea Mondialu' a spus…
Care Andrei mânca-tz-aș?
Craita a spus…
tu esti la dieta:P
marianna franchi a spus…
Ma che meraviglia! Devono essere di un buono!! Un abbraccio e buon fine settimana
UnLazy a spus…
super, de astea pot face si eu, nu trebuie sa fie perfecte ( ca forma, cum facea mama, am ramas cu sechele , la ea erau identice toate , asa ca nu am facut de cat o data :D )
vroiam sa te intreb, nu are legatura cu reteta asta , era o salata cu ceapa, maioneza si chiftele
stiu ca se taia ceapa fidelute, se tinea in otet nu stiu cat , puneai maioneza .... chiftelute mici si rotunde .... , o stii ? sau macar cum se cheama .
Craita a spus…
am mai auzit de reteta asta,n-am gustat niciodata,deci nu'mi este o reteta chiar familiara,dar pt ca you are my number one fan(sau cel putin asa imi place sa cred :)))) am descoperit ceva ce suna a ceea ce cauti,uite linkul,sper sa-ti fie de folos:
http://www.gustos.ro/retete-culinare/salata-de-ceapa-cu-chiftelute.html
Nadji a spus…
Une entrée délicieuse.
J'aime beaucoup.
A très bientôt.
UnLazy a spus…
Multumesc mult , aia e salata :)
acum trebuie sa caut eu cum se cheama :P ca trebuie sa aiba o denumire, ca apoi sa pot afla de unde provine :)) ( treaba multa am)
Un fan sigur sunt , nu stiu daca "one" :)) . Poate nu o sa zic mereu cate ceva dar sigur am sa salivez la fiecare postare a ta :))
pansy a spus…
interesante chiftele! n-am mai auzit asa o combinatie! bune trebuie sa fie!

Postări populare