Ghiveci de legume




Desigur,aceasta este varianta mea,dupa gust si/sau posibilitate puteti adauga si alte legume savuroase ce se gasesc in acest moment prin piete,asadar reteta:



Ghiveci de legume



am folosit:

2 cepe mari
2 morcovi
2 dovlecei mai marisori
2 vinete potrivite
2 cartofi mari
un gogosar(se poate folosi si ardei gras)
o mana de fasole verde
2 cani suc de rosii(facut din rosii decojite si pasate in mixer/blender)
verdeata



Se toaca ceapa,morcovul si ardeiul/gogosarul.
Celelalte legume se taie in bucati potrivite.
Se pun la calit in ulei incins ceapa,morcovul si ardeiul,



iar cand s-au inmuiat se adauga si dovlecelul impreuna cu vanata.Se sting cu suc de rosii


si se da intr-un clocot,



se adauga fasolea verde rupta in bucati si curatata de ate si 1/2 ceasca apa,se fierbe pana ce legumele s-au patruns bine si sosul a scazut,se potriveste de sare si se presara cu verdeata din abundenta.

Comentarii

sarah a spus…
bunut rau :) ghiveciul.iar m-ai lasat cu gura cascata.pupicei
Reka a spus…
De obicei nu pun cartofi in ghiveci, dar mi-ai facut pofta :-)))).
Andrei Simonov a spus…
De cand nu am mai mancat un ghiveci bun :-<
Antonina a spus…
O minunatie !!
Cristina a spus…
Bun! imi place mult! mai ai o portie si pt mine?
maria mihalache a spus…
Sanatos si gustos.
Pup si seara buna!
Maya a spus…
Ador ghiveciul de legume! Arata tare bine!
Noapte buna :*
Petronela a spus…
Multumesc ca te-ai alaturat blogului meu,asa am reusit sa descopar pe al tau.Am intrat direct la acest ghiveci
care arata minunat si imi imaginez ca-i si tare gustos!!!!
Acum e cam tarziu dar ma intorc maine sa-l studiez pe indelete...ca vad ca ai o gramada de retete interesante!
Pupici si o seara placuta!!!
Bonjour a spus…
Un deliciu , e si pacat sa nu profitam de legumele proaspete.
Quay Po Cooks a spus…
This looks very delicious. Drooling here:D

Postări populare