Desert rapid si delicat cu fructe de sezon






Aceste cateva luni din 'naintea examenului de bac au reprezentat pentru mine o adevarata tortura,am fost cu nervi intinsi la maximum si nu prea am avut chef si timp pentru nimic altceva decat invatat,am gatit foarte rar,iar cand s-a intamplat sa gatesc a fost ceva extrem de simplu,menit sa ma relaxeze:)Dupa bac m-am relaxat total,adica mi-am golit mintea de absolut orice gand si am renuntat la activitate,am lenevit la propriu si figurat,am fost ca in transa,suna sinistru,stiu...dar incerc sa-mi refac doza de energie incetul cu incetul.
Sper sa-mi revin curand si sa particip mai activ la postarea retetelor pentru ca mi-a lipsit enorm atmosfera incarcata de parfum din bucatarie si blogosfera.
Pentru voi,pentru ca nu m-ati uitat in tot acest timp,va ofer o feliuta virtuala din acest desert extraordinar de bun si de simplu de facut.

Desert usor cu mere,piersici si budinca



(pt o tava de chec)
200 gr biscuiti populari
3 mere
200 gr caise,piersici,nectarine sau dulceata de fructe
100 gr zahar
o budinca de vanilie gata preparata(din plic sau de casa)
putina scortisoara
frisca pt ornat

Cureti merele de coaja,le tai in felii subtiri si le pui pe foc,intr-o cratita cu zaharul si scortisoara.
Dupa ce s-au inmuiat si a scazut siropul ,le scoti la racit pe o farfurie.Intr-o tava de chec asezi o folie e plastic sau aluminiu ,apoi tapetezi peretii si baza tavii cu biscuitii care au fost trecuti rapid,in prealabil prin putin lapte indulcit,suc de fructe sau sirop de zahar ars.Asezi in tava straturi,in urmatoarea ordine:merele,


1/2 din budinca,biscuiti,piersicile sau dulceata,budinca ramasa si un strat de biscuiti.Dai desertul la rece pt doua ore ,apoi il rastorni pe un platou,


indepartezi folia si decorezi.




Comentarii

Boabe de Cafea a spus…
Delicios!Arata super si cred ca a fost f gustos desertul tau!
Din ce am citit se pare ca totul a fost bine. Asa ca da-mi voie sa te felicit! Mult succes in continuare! :)
Antonina a spus…
delicios !! arata taare bine ! pupici
Geta a spus…
Foarte interesant noul mod de vizualizare a pozelor. Recomand implementarea lui si la celelalte postari!
Micul a spus…
Felicitari pentru bac.
Desertul arata de zile mari.
te pup cu drag.

Postări populare