Pulpe de pui cu sos de bere neagra




Sunt mai multe decat delicioase.Carnea de pui pregatita astfel iese foarte frageda si foarte aromata,unde mai pui ca se fac rapid...O reteta ca aceasta ma scoate de multe ori din multe probleme,iar sosul,sosul este exceptional!




Pulpe de pui in sos de bere neagra




Ingrediente:


6 pulpe de pui
0 cutie de bere neagra,eu am folosit silva de 0,5
sare,piper,oregano

Speli si cureti copanele,apoi le presari cu sare si oregano.Inghesui toate pulpele intr-un vas termorezistent si torni peste ele berea neagra.


Le bagi in cuptorul incins timp de 30 min.
Eu nu stiu o reteta mai simpla de atat si nici mai rapida,ca sa nu mai zic de faptul ca pretul acestui fel nu sare de 10 lei.
Serviti cu piure si salata.


Comentarii

Mihaela a spus…
Craita, arata bine pulpitele astea, trebuie sa incerc si eu odata cu bere (sunt sigura ca cel mai incantat o sa fie sotul :)) Peste piure ai pus sos de la pui? Sa ai o zi frumoasa!
Inca nu am incercat sosul cu bere la carne, sunt foarte curioasa ce aroma ii va da...
Craita a spus…
Da Mihaela,am pus sos de bere...are o aroma placuta dulce-amaruie,o combinatie chiar reusita,eu zic sa incercati aceasta varianta si nu ve-ti avea de pierdut
Anonim a spus…
Traiasca berea!
Cristina's World a spus…
Confirm! Sunt foarte bune!
Eu pregatesc asa de multa vreme carnea de pui si de porc si ne place mult. Am facut chiar si cu bere blonda si tot au iesit bune :)
pansy a spus…
am descoperit de curand sosul de bere,e tare bun!asa ca pot sa confirm.
maria mihalache a spus…
Cu siguranta voi incerca acest sos.
O seara placuta!
retete- ina a spus…
foarte gustos

Postări populare