Spuma de ciocolata printre straturi de frisca si blat pufos insiropat cu cafea




Servit si preparat in premiera la Bel Mondo, o sa va placa mult acest desert pentru ca se face repede si foarte usor si e foarte bun!
Reteta o am de foarte mult timp dintr-o editie a revistei Practic in bucatarie

Spuma de ciocolata in straturi


200 gr ciocolata de menaj,eu am folosit cu lapte,dar mi-ar fi placut sa incerc cu cioco neagra
4 oua
zahar vanilat
400 gr frisca
40 gr zahar
putina zeama de lamaie
un blat pandispan cumparat sau preparat din 5 oua,5 linguri zahar,5 faina si 5 ulei


Mai intai am pregatit pufosenia de blat,care desi m-am straduit sa nu-l fac inalt,tot s-a incapatanat si a crescut frumos.A fost rumen si aromat de la esenta de vanilie de foarte buna calitate pe care am gasit-o in bucataria profesionista de la Bel Mondo.


Apoi am topit ciocolata la bain-marie(de fapt a topit-o Dragos,eu nu mai imi amintesc ce faceam,hihi),am separat ouale,galbenusurile le-am batut cu zaharul vanilat si le-am incorporat in cicolata topita si am mai amestecat un pic pe baie de aburi.Am luat tigaia cu cioco de pe foc si am pus-o deoparte,cat timp am batut 125 ml frisca lichida cu putina zeama de lamaie(intaritor pentru frisca natural,truc invatat de la chef Bel Mondo,Dragos) si albusurile cu zaharul,


pana ce devin spuma tare.
Spuma si frisca se incorporeaza in ciocolata topita,se amesteca bine,


iar apoi se pune la frigider in jur de 30 min.


Pentru asamblat se bate restul de frisca si se taie cerculete blatul.Intr-o cupa se pune un cerculet de blat insiropat cu o cafea tare si aromata,spuma de cioco,


frisca si iar spuma de cioco.Straturile le puteti alterna cum vreti,pe fundul cupelor se pot prelinge si niste toppinguri delicioase,iese mai bun:)Si cam atat..sa aveti pofta!!!


Comentarii

Reka a spus…
Foarte apetisant!!!!
Antonina a spus…
Sunt convinsa ca ai avut o zi minunata ! Preparatele sunt absolut delicioase ! pupici
Bonjour a spus…
Deliciossssssssss! Felicitari.
Anonim a spus…
Misto spuma. Misto si pozele. Traiasca fotografu'.
ce desert imperial ai gatit acolo!
Dia a spus…
Delicios! La multi ani, 2012! Anul Nou ce ne bate la usa, sa iti aduca numai bucurii si impliniri sufletesti!pup cu drag:*

Postări populare