Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

Persoane interesate

luni, 23 mai 2011

Aripioare de pui in sos dulce picant





Va prezint o varianta super simpla de a prepara carnea de pui si care da foarte bine atat pe masa, cat si in burtile oamenilor:))
Nu m-as fi gandit niciodata ca mierea poate transforma o banala friptura in ceva extraordinar de bun,aceste aripi au o carne super frageda si formeaza la exterior o crusta crocanta,usor dulce si picanta.Le-am servit cu cartofi noi copti in cuptor,au fost delicioase!Pe voi va servesc cu reteta si va doresc sa aveti pofta.

Aripioare de pui in sos dulce picant



Ingrediente:

o tavita aripioare proaspete de pui
50 ml ulei
5-10 linguri vin rosu
3 linguri miere
3 linguri suc de rosii sau bulion dizolvat in putina apa
boia de ardei iute sau pudra de chili
piper
sare

Intr-un castron mare amesteci vinul cu mierea,sucul de rosii,uleiul,piper,boia si sare dupa gust.


Speli aripile de pui si le tai in 3 bucati,varful aripii se arunca.
Se pun la macerat in amestec.Introduci castronul in frigider pentru cel putin 30 min.


Asezi aripile intr-o forma termorezistenta,le stropesti cu 3-4 linguri de marinata si le coci la foc mijlociu pana cand prind o crusta crocanta,rumena.Dureaza in jur de 40-50 min gatirea.

9 comentarii:

felis spunea...

Mmmm... cat de bine arata!!... Clar trebuie sa incerc reteta!

retete- ina spunea...

bun buuun de incercat,multumesc pentru postare

Mihaela spunea...

Craita, arata asa bine aripioarele, o sa salvez reteta sa le incerc si eu :) O zi frumoasa sa ai!

Antonina spunea...

Apetisant rau... mi-ai facut o poftaaa ...

Cristina spunea...

Delicioase! Am sa incerc si eu varianta ta. De la pui aripioarele imi plac cel mai mult.

maria mihalache spunea...

Excelent arata......bun trebuie sa mai fie sosul acesta ........mmm.

maya spunea...

Arata foarte bine!Îmi place combinatia!

Liana10 spunea...

Apetisant

ophelia1983 spunea...

cred ca mi-ar placea teribil!