Orez cu pipote si inimi



Este o mancare excelenta,saraca in calorii ,iar langa o salata,catateva rosii sau putin iaurt,poate deveni mai mult decat excelenta.

Igrediente pt 4 portii:


  • o tavita cu pipote si inimi
  • 300 gr orez
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 1 ardei rosu
  • 2 linguri cu unt
  • 1/2 pahar vin
  • ulei,sare,nucsoara,chili,piper,1/2 lingurita usturoi granulate
  • in reteta originala(bucataria de azi) macarea mai continea si 10-15 buc de migdale crude care trebuiau prajite alaturi de ceapa(eu n-am avut,deci n-am pus)
  • Pune orezul la fiert in apa cu un praf de sare.Spala maruntaiele in apa rece.Incinge untul si rumeneste organele impreuna cu nucsoara macinata.Lasa sa se inabuse cateva minute .Toarna vinul si lasa pe foc pana cand organele sunt gata.
  • Cand orezul a fiert,scurge apa si clateste-l cu apa rece.
  • Caleste ceapa,adauga morcovul ras.Cand e gata adauga ardeiul fasii.
  • Amesteca toate ingredientele ,inclusiv mirodeniile si da totul la cuptor pentru 20 min.
Nu renunta la mirodenii,in special la usturoi,ele dau clasa acestui orez!!

Comentarii

Momo a spus…
delicios orezul tau,ce multe arome!
Reka a spus…
suna bine, o sa incerc si eu :-)))). merci.
Dav DiDi a spus…
Hi.. Looks yummy .. too bad, i can't understand .. wish to try it out ..
Luminitanaty a spus…
salut! pe blogul meu te asteapta niste premii
...s-a dat start la vot....asa ca va invit sa votati daca aveti placerea si va place ceea ce o sa gasiti acolo...
Retetele scrise in concurs sunt...Cozonac
http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/&p=4 de la pagina 4 reteta propusa de mine adika: liminita20_2006 si Drob
http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/&p=1 dela pagina 1 reteta de luminita 20_2006.
Multumesc anticipat pentru vot.
Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu concursurile va pup si va doresc o zi cat mai frumoasa.
geta a spus…
am sa incerc si eu reteta saptamana asta...pare tare bun!

Postări populare