Protejeaza-ti munca folosind Batch Photo Watermarker

Nu stiu daca ati observat,dar de curand,pe fiecare poza de-a mea am adaugat si un watermark foarte dragut folosind Batch Photo Watermarker,lucru care va poate proteja impotriva furturilor de poze si diverse materiale pe care le postati la voi pe blog.Este un soft foarte usor de folosit,chiar si pt incepatori,profesional si va ofera si o perioada de trial in care il puteti incerca sa vedeti daca va place,daca doriti puteti sa il downloadati de aici: http://www.easysector.com/

Comentarii

Liana10 a spus…
Gata, l-am downloadat si eu! Multumesc frumos!!!...chiar aveam nevoie.
Dar cum ai reusit sa-ti faci desenul ala simpatic?
Nu vad eu bine sau nu inteleg?
Pls help, thk!
Reka a spus…
Inca nu am folosut nici eu asa ceva, dar m-ai pus pe ganduri. Ma duc sa ma uit pe site :-)/ Merci.
Micul a spus…
Am sa studiez si eu problema, multumesc de informatie.
te pup si-ti doresc o saptamana frumoasa.
O sa fac si eu treaba asta(de mult timp voiam sa o fac dar nu stiam cum),multumesc ca esti asa de draguta!!!!
Sa ai o saptamana frumoasa!!!
vdaiana a spus…
Foarte buna ideea.
io mai am o sugestie. chiar daca strica putin din aspectul produsului prezentat, semnatura sau watemark-ul e bine sa fie mai pe mijlocul pozei.
pt ca altfel poza se poate crop-ui si tot aia e ca si cand n-ati fi muncit sa mai puneti si semnatura. si e pacat.
Craita a spus…
multumesc mult pt idee,daiana!
Delicioasa a spus…
Super recomandare. Abia astept sa incerc
Anonim a spus…
Voi incerca chiar aståzi så fac .

Postări populare