Tort cu blat din piscoturi si crema de nes








Cu drag , pentru iubita mea mamaie, a carei zi de nastere a fost pe 9 martie, si pentru a mea mama!
Cu aceasta reteta particip la Provocarea Dulce Romanie, gazduita luna aceasta de Cristina de la Arome si culori .

Tort cu piscoturi si crema de cafea



blat:

700 gr piscoturi
2 pliculete cafea instant

pt crema de cafea:

un pliculet gelatina
4 galbenusuri
400 ml frisca
3 linguri zahar
2 linguri suc de lamaie
50 ml coniac
2 linguri cafea instant
un borcan compot de piersici/caise/ananas/ce va place(-eu nu pot suporta torturile care nu contin macar cateva bucatele de fructe din compot in crema)

crema 2:
o budinca din comert, de care va place, eu am pus de capsuni
500 ml lapte
cateva linguri de zahar

ornat:

300 ml frisca
cacao
boabe de cafea
o ciocolata alba
o ciocolata neagra cu lapte

Se tapeteaza o tava/ tigaie potrivita ca marime cu celofan si se aseaza pe fundul tavii si pe margini piscoturi insiropate in cafea instant, pregatita deja si indulcita dupa gust.
Bati galbenusurile cu zaharul, coniacul si sucul de lamaie, la bain-marie.


Dizolvi gelatina in compozitie, amesteci, apoi o lasi la rece.


Cum incepe sa se inchege, bati frisca si o incorporezi in crema impreuna cu cele doua linguri de cafea instant


.Prepari budinca dupa instructiunile de pe pachet, tai fructele din compot in bucatele mici.Asamblezi tortul asa: un strat crema de coniac, fructe,


piscoturi insiropate,


budinca


,fructe, piscoturi si iar crema de coniac,ultimul strat este de piscoturi.Lasi tortul cel putin o ora la frigider, apoi il rastorni pe un platou.


Se 0rneaza cu frisca batuta, forme facute din ciocolata topita( eu am pus ciocolata in pungute zipp lock si le-am bagat in apa fierbinte, a durat foarte putin pana s-a topit)


si cacao pudra.

Comentarii

Micul a spus…
Excelent arata si ce-mi plac floricelele.Sunt tare dragute.
La multi ani bunicii si mamei tale.
Te pup si-ti doresc sa ai o saptamana faina.
Cristina a spus…
Foarte bine arata. Si cu siguranta e foarte bun.
Haplea a spus…
Superb tortul!!Florile sunt de mare efect.
pansy a spus…
a tare faina! sa-ti traiasca cei iubiti!
Alice a spus…
senzational de fain!
Liana10 a spus…
La multi ani dragelor tale!
Cristina a spus…
Mii de scuze, remediez imediat.
Cristina a spus…
Am avut o problema cu netul, dar acum am reusit sa pun reteta. Inca o data imi cer scuze.
Craita a spus…
@Cristina, stai linistita, inteleg , tuturor ni se intampla sa ne pice netul sau sa sarim fara sa vrem peste cate ceva, imi face placere ca am participat la parada da, mai bn mai tarziu decat niciodata.
Maya a spus…
Excelent aspectul! Ce idee minunata!
Timea a spus…
Foarte frumos tortul! pup
Mimmi a spus…
waw ce frumos arata !
Te invit sa participi la Giveway la mine pe blog!
http://bucatepealese.blogspot.com/2012/03/giveway-de-paste.html
Pupici!
Simona a spus…
Super arata!!! Felicitari!
ophelia1983 a spus…
ce frumos ai decorat!
Gabriela a spus…
Bun tare, tortul tau! Sa stii ca si mie imi place sa pun fructe in creme pentru a le da un gust usor acrisor.

Postări populare