Salata de ton cu porumb


Provocarea Adinei, alias Mitinita, a venit tocmai la fix pentru mine, intr-o perioada in care timpul si pseudodieta pe care o respect oarecum, nu-mi permit sa gatesc lucruri mai complicate de atat.
Reteta aceasta nu e batuta in cuie,adica nu se gaseste in vreun retetar oficial,ci e facuta dupa gustul meu propriu si e doar o ideea, asa ca voi puteti sa o modificati dupa propriile voastre cerinte culinare,introducand sau eliminand anumite ingrediente,de ex maioneza,daca doriti o salata mult mai light decat aceasta.
Si cu asta va urez spor la bucatarit, savurat si dupa caz, la slabit.
Trimit reteta spre "Dulce Romanie - provocarea lunii ianuarie 2012"

Salata de ton cu porumb


o conserva porumb
2 conserve ton in ulei
o mana masline negre tocate
o rosie
2,3 castraveciori murati
maioneza dupa gust(optional)
sare,piper

Se scurge porumbul si se clateste sub jet de apa rece,se arunca intr-un castron alaturi de tonul scurs de ulei si maruntit un pic cu furculita.


Rosia se spala,se taie cubulete mici,mici.
Se toaca si castraveti murati si se scurg de zeama,se adauga tonului.
Se asezoneaza minunatiile din castron cu sare si piper si daca vreti neaparat adaugati si putina maioneza,asa ca sa nu ziceti ca nu v-ati rasfatat bine,bine.


Daca tineti totusi prea mult la silueta,dupa ce ati piperat si sarat salata,stropiti-o cu putina zeama de lamaie si va fi la fel de buna de servit si asa.

Comentarii

Antonina a spus…
Mie imi place cu maioneza de mor. Ii pun si zeama de lamaie ca ii mai taie din greata, dar o mananc cu placere mereu! ;) Te pup
Adina a spus…
Imi place si mie salata de ton,multumesc ptr participare.
violette a spus…
Fiind cu ton nu poate fi decat o salata foarte buna!

seara frumoasa!
Maya a spus…
Nu am mai facut demult ceva cu ton! Merci de idee!
Salata asta e preferata mea!

Postări populare