Pizza de spaghete cu masline


Am citit undeva ca totii fanii adevarati ai pastelor stiu ca acestea sunt mult mai bune daca au trecut prin cuptor...si tata stie cu siguranta,el mananca paste cel putin odata pe saptamna si intotdeauna le las putin in cuptorul incins :)
Asa ca daca aveti chef de pizza si nu vreti sa stati mult in bucatarie,alegeti varianta asta!

Cuiburi de spaghete cu umplutura de pizza


Pt 6 portii
:

500 gr spaghete
sare
1 catel usturoi
250 gr rosii obisnuite sau cherry
300 gr mozzarela
4 oua
50 ml lapte
1 lingurita oregano
piper
50 gr salam feliat sau parizer,carnaciori
8 masline

Spaghetele se fierb in apa cu sare,comform indicatiilor de pe ambalaj.Se piseaza usturoiul.
Se taie jumatati rosiile cherry sau bucati mici cele normale.Mozzarela se taie felii.
Se bat ouale cu lapte si se condimenteaza cu usturoi,oregano,sare si piper.

Se lasa sa se scurga pastele si se amesteca impreuna cu compozitia de oua si lapte.

Se incinge cuptorul,cu ajutorul unei furculite se formeaza,prin rotatie,6 cuiburi de spaghete.

Se aseaza intr-o tava unsa.Se repartizeaza rosii,salam,masline deasupra

.Se aseaza si mozzarela peste cuiburi,se coace circa 15-20 min,serviti cu sos de rosii si busuioc.


Sunt o nebunie si pot fi un pranz delicios pe care il puteti lua la birou,decat le puneti intr-o caserola si gata :) Pofta buna!

Comentarii

Miodrag Surac a spus…
Foarte interesanta reteta,super...
pansy a spus…
o reteta extrem de interesanta ,dar eu as redenumi-o.
geta a spus…
am mai facut la cuptor,dar nu le-am montat niciodata astfel...arata minunat!ai un premiu la mine!
Anca a spus…
ce idee buna mi-ai dast hmmm ce bine arat si cred ca is si ff delicioase :)
Anonim a spus…
Vai ce bine arata! Trebuie sa fac si eu.
Liana10 a spus…
Cuiburilea astea de spaghete sunt foarte apetisante!!
diana a spus…
Sunt cu adevarat deosebite.
papetarie online a spus…
este o combinatie putin ciudata... dar cred ca are un gust foarte bun

Postări populare