Banane in sos de zahar brun si rom




Aceste banane gatite in sos de zahar brun si rom sunt un desert care se face foarte rapid ,dar este extraordinar de festiv si de aromat si plin de savoare.Se serveste cu iaurt cu vanilie sau fructe,evident dietetic,dupa ce a stat in prealabil cateva ore la congelator,daca nu sunteti la dieta,optati pentru o inghetata cremoasa.
Desertul asta nu o sa va faca niciodata nicio problema,intru-cat contine doar 224 calorii; 4 g grasime (3 g grasime saturata, 1 g grasime nesaturata); 7 mg colesterol; 40 g carbohidrati; 3 g proteine; 3 g fibre; 21 mg sodiu; 433 mg potasiu


Banane caramelizate in sos de zahar brun si rom


Ingrediente:
  • 2 linguri zahar brun
  • 1 lingurita unt
  • 1/2 lingurita ulei,este de preferat sa folositi ulei de palmier
  • 3 linguri rom
  • zeama de lamaie sau limetta
  • 1/8 ingurita scortisoara
  • 2 banane taiate pe jumatate si apoi inca odata pe lungime
  • pt servit,iaurt dietetic simplu,cu vanilie sau cu fructe

Amesteca zaharul brun,untul si uleiul intr-o tigaie pe foc mic pana ce face bulbuci.

Adauga romul,zeama de lamaie si scortisoara,tine pe foc pana ce se ingroasa sosul.Se adauga bananele si se frig in sos pana ce se inmoaie putin.


Se imparte compozitia in doua farfurioare si se serveste cu iaurt inghetat,felioare de lamaie si eventual cateva frunzulite de menta....





Comentarii

Reka a spus…
Arata splendid!!!!
Lucia a spus…
Una vera delizia!!!
retete- ina a spus…
slendid,trebue sa incerc asta suna tare bine,multumesc pentru postare
felis a spus…
MMmm... delicios arata!
Daniela Addario a spus…
Mamma mia, ce mi-ai facut... ma ling pe buze, ca banane n-am si ma ingras vazind cu ochii, chiar daca reteta ta e pentru dieta... hmmm, mai bine mincam o banana si-mi trecea pofta...
Micul a spus…
Moammma cum arata.Musai sa trec reteta in lista.
Seara faina sa ai, si bafta la concurs.
diamond a spus…
reteta asta e pe gustul sotului meu! arata super! te pup!
FLORY a spus…
Arata divin,felicitari si bafta in concurs!
Maya a spus…
Arata taaare îmbietor!
Craita a spus…
Multumesc fetelor pt aprecierile voastre:)
Andrei Simonov a spus…
Ai rupt orice smecherie cu reteta asta! E super!

Bafta la concurs.
pansy a spus…
tare aratoasa reteta ! am facut si eu o data ceva asemanator asa ca stiu gustul !merg si eu pe dieta ta cu banane din astea ! bafta la concurs!
Andrei Simonov a spus…
Te-am votat! :)
Anonim a spus…
ai un blog minunat si retete de nota 10 tineo tot asa as avea ointrebare daca nu te superi11/4 cana faina cit inseamna 400gr sau mai putin3/4 cana 1/3cana 11/3 cana
1 3/4cana 2/4cana mersi frumos
Craita a spus…
Buna anonim,multumesc mult pentru cuvintele frumoase:)
1 cup inseamna 250 gr
1/2-125 gr
1/3-80 gr
1/4-60 gr
1/8-30 gr
Anonim a spus…
multumesc multde tot imi sint de mare ajutor cantitantile

Postări populare